Jesteś 1713141 gościem na stronie.     Dzisiaj jest wtorek 19 październik 2021.

Pytania do sędziego

Zadaj pytanie.

2017-01-24

chciałbym jeszcze doprecyzować odnośnie wielokrotne odbicie piłki w jednej akcji czyli w każdym zagraniu gdy piłka przechodzi przez siatkę możliwe jest wielokrotne odbicie piłki ( bez wykonania żadnego ruchu w kierunku piłki) ? czy liczone jest wtedy jedno odbicie ?

2017-01-24

Witam serdecznie , mam pytanie odnośnie odbioru pierwszej piłki po zagrywce czy piłka może być trochę dłuzej przytrzymana na rękach niż w normalnym zagraniu i czy mogą nastąpić dwa odbicia piłki np. odbija się o klatkę piersiową i głowę? pozdrawiam

2016-12-10

Witam serdecznie mam pytanie odnośnie klasyfikacji końcowej turnieju - jeśli organizator nie postanowi inaczej to co decyduje o pierwszym miejscu w tabeli? sety? małe pukty?bezpośrednie spotkanie?

2016-11-28

8.3 Mecz został wznowiony na innym boisku po tym, jak miała miejsce awaria energetyczna. Jak należy rozstrzygnąć kwestię udziału we wznawianym trzecim secie wcześniej zdyskwalifikowanego zawodnika? Decyzja: Przepis 17.3.2.2 stanowi, że jeśli gra jest wznowiona na innym boisku, set zostaje anulowany i rozegrany od nowa z tymi samymi członkami zespołów i w tych samych ustawieniach początkowych (z wyjątkiem wykluczonych lub zdyskwalifikowanych). W przypadku wznowienia seta na innym boisku, ani zawodnik zdyskwalifikowany ani wykluczony nie mogą w nim uczestniczyć. Inny zawodnik, spoza ustawienia początkowego, musi zająć jego miejsce. Ponadto wszystkie inne sankcje nałożone i zapisane w protokole zawodów do momentu, kiedy zgasło światło, obowiązują w secie powtórzonym. /17.3.2.2/ Czy set który został anulowany i zacz ety jest ten sam a było już skreślone w protokole np po 10 punktów w każdym zespole, to skreślamy w drugą stronę tj przy cofaniu punktów?

2016-11-28

4.30 Przed rozpoczęciem trzeciego seta sędzia I gwizdkiem nakazał zespołom, aby zajęły miejsca na boisku. Jeden z zespołów ociągał się z wejściem na boisko, za co sędzia ukarał go upomnieniem za opóźnianie gry. Następnie zespół wszedł na boisko. Czy była to właściwa decyzja sędziego I? Decyzja: Tak, była to słuszna decyzja sędziego I. Jeżeli zespół nie odpowiada na wezwania sędziego, powinien być ukarany upomnieniem za opóźnianie gry (żółta kartka do nadgarstka) i musi to zostać odnotowane w protokole zawodów. Jeżeli zespół nadal nie odpowiada na wezwania sędziego, sędzia powinien ukarać zespół karą (czerwona kartka) za opóźnianie gry. Jeżeli w dalszym ciągu zespół nie będzie chciał wejść na boisko i odmówi gry, przegrywa spotkanie z wynikiem 0:3 i 0:25 w każdym secie. Podobna procedura powinna być zastosowana, jeżeli zespół opóźnia wejście na boisko po przerwie dla odpoczynku /6.4.1, 16.1/ Jak wygląda zapis w protokole np; 2 set 12:14?Wyniki w setach 1 , 2 i 3 zostają i wypelniamy tylko tabele wyników plus opis w protokole?


pozycji na stronie:
first item  previous item  1 2 3 4 5   next item  last item