Jesteś 1713217 gościem na stronie.     Dzisiaj jest wtorek 19 październik 2021.

Pytania do sędziego

2016-11-28

4.30 Przed rozpoczęciem trzeciego seta sędzia I gwizdkiem nakazał zespołom, aby zajęły miejsca na boisku. Jeden z zespołów ociągał się z wejściem na boisko, za co sędzia ukarał go upomnieniem za opóźnianie gry. Następnie zespół wszedł na boisko. Czy była to właściwa decyzja sędziego I? Decyzja: Tak, była to słuszna decyzja sędziego I. Jeżeli zespół nie odpowiada na wezwania sędziego, powinien być ukarany upomnieniem za opóźnianie gry (żółta kartka do nadgarstka) i musi to zostać odnotowane w protokole zawodów. Jeżeli zespół nadal nie odpowiada na wezwania sędziego, sędzia powinien ukarać zespół karą (czerwona kartka) za opóźnianie gry. Jeżeli w dalszym ciągu zespół nie będzie chciał wejść na boisko i odmówi gry, przegrywa spotkanie z wynikiem 0:3 i 0:25 w każdym secie. Podobna procedura powinna być zastosowana, jeżeli zespół opóźnia wejście na boisko po przerwie dla odpoczynku /6.4.1, 16.1/ Jak wygląda zapis w protokole np; 2 set 12:14?Wyniki w setach 1 , 2 i 3 zostają i wypelniamy tylko tabele wyników plus opis w protokole?

W przypadku odmowy kontynuowania gry wszystkie sety są anulowane i zespół przegrywa walkowerem 3:0 w setach 25:0. Dlatego tabela końcowa powinna być wypełniana przez skretarz dopiero po zakończeniu meczu. Wszystko to powinno być opisane w rubryce uwagi.